EasyRepair – kundene strømmer på


Publisert: 30. mars 2023

Forfatter: Franch Hagerup


Akkurat dette er ikke så merkelig da bedriften EasyRepair i Drammen er på Norgestoppen når det må repareres små karosseribulker, eller skader på den utvendige plasten, som mange motoriserte kjøretøy har påmontert fra bilfabrikken.


Del denne artikkelen:


EasyRepair sin arbeidsmetode er å rette opp der det er karosseri-bulker og plastskader. Dette utføres med spesialkompetanse, som det er umulig å utføre om du ikke vet hvordan dette skal bearbeides. Dessuten må du ha det riktige verktøyet også. 

Daglig leder og eier Roy Ole er meget fornøyd med dagens utvikling. Nå som sommeren snart står for døren er det mange bileiere som ønsker for en rimelig penge å få reparert småbulker og plastskader. EasyRepair skifter ikke til dyre karosserideler når små bulker rettes opp med bruk av fagmannens teknologi. Dessverre ser Roy at særlig merkeverkstedene vil skifte mest mulig om det bare er kommet noen små bulker. Og når timedebiteringsprisen hos noen kan være på kr 2.000 med tillegg av kostnader for delen som skiftes, blir det store pengebeløp å betale, som hos EasyRepair bare koster en brøkdel.

Hva sier kundene

AutoInsight har snakket med mange kunder av EasyRepair, som alle er overrasket over både det perfekte arbeidet og sluttsummen. Endelig var det en som sa, har det kommet på plass et verksted, som både retter og lakkerer uten at vi må låne penger på dyre kredittkort. Dessuten er service forholdet til kundene av beste sort. Roy forteller at han svarer med en gang en telefon ringer. Dette er det ikke alle som gjør. Kanskje Roy skulle starte med kurs om hvordan den øvrige bilbransjen skulle ta seg av kundene slik at de kom tilbake. Det er lett å gjøre en kunde sur, men som Roy forteller har dette aldri skjedd på vårt verksted. Det skjer til og med at vi mottar blomster når bilen er levert.  Vi møtte en kunde som ga oss tillatelse til å gjengi hans mening om EasyRepair. Dette var Per Håkon Solberg som etter et karosseriuhell leverte sin bil til EasyRepair. Skaden på bilens karosseri var mellomstor, som bilforhandleren ville skifte med en ny karosseridel og arbeid, hvor sluttsummen ble på kr 25.000. EasyRepair utførte arbeidet med oppretning og lakkering for kroner 5500. Da kunden hentet bilen så den ut som da den var ny. Ikke merkelig at kundene strømmer til. Et reparasjonsbesøk hos Roy er reisen vært, selv om du kommer milevis fra Drammen. Dette tjener du penger på. Og som Roy sier vi garanterer 100 % på at vårt arbeid er fagmessig utført.

 

Spesialiteten

Dette er småskader i karosseriet og reparasjon av de utvendige plastdetaljene som lett blir skadet, særlig i kaldt vær med mange kuldegrader, sier Roy. Han har oversikt at kunder kan ha spart 20 til 30.000 tusen med å komme til EasyRepair. Ryktet om EasyRepair har spredd seg langt utenfor Drammens grenser. Nå kommer det mange bileiere fra Oslo. Roy er en pådriver og sier at alle reparasjoner skal være likeverdige. Det skal ikke tas noen snarveier. AutoInsight har som mål at det vi skriver om bedriftene som er med i reportasjen skal være blant bilbransjens beste innenfor sitt virkeområde.


Annonse

Overskrift

Tekst på annonse

Besøk Easy Repair AS

Roy har sitt verksted mellom Lindab og Hjelpemiddelsentralen på Åssiden i Drammen.
Få veibeskrivelse