Systemleverandøren EasyRepair AS fra Drammen


Publisert: 15. november 2022

Forfatter: Franch Hagerup


Daglig leder Roy Ole Bostrøm forteller at bedriften med sine mange muligheter til reparasjoner innenfor alle karosseri områder er blitt til en av de mest kjente, både i drammen og områdene utenfor. Årsaken er at bedriften utfører smarte, rimelige og 100 prosent holdbare reparasjoner på en måte som andre i yrket trolig ikke kan mestre. Oppretting av bulker uten bruk av varme er en vitenskapelig funksjon i seg selv og særlig at delen ikke må lakkeres. Den blir som da bilen var ny, sier Roy. Hos EasyRepair AS arbeider det kun billakkerere med fagbrev. Dette er et krav, sier Roy.


Del denne artikkelen:


Hovedfokus er å tilby ovennevnte reparasjoner til private bileiere, bilforhandlere, forsikringsselskaper og næringsdrivende. Men også at kundene skal få den beste service innenfor bilbransjens mange områder. Og her har vi lykkes, sier Roy. Dette beviset er å lese på våre nettsider hva kundene mener om oss som bedrift og reparasjonens utførelse. Nå tar vi med det vi kan kalle «kronen på verket». Dette er at de ansatte reparerer alle typer plast, som har fått liten eller stor skade. Etter reparasjonen er skadestedet som da bilen var ny. Har bilen fått en skade i plaststøtfangeren blir denne reparert med sveiseteknikk. Her ville mange anbefalt å kjøpe ny støtfanger til uhyggelig stor pris, sett i forhold til den sveisereparasjonen som utføres hos Roy.  

REPERASJON AV KAROSSERI: Roy Ole Bostrøm viser stolt frem sitt verksted

Selve systemet

EasyRepair AS bruker ulike produkter og metoder som blir satt i et system for deretter å gi det beste resultat i en reparasjonssammenheng.

Roy sier at konseptet for smålakkeringer er gjennomtenkt ned til den minste detalj, slik at jobben som utføres blir å sammenligne med det som gjøres på et vanlig verksted for oppretting og lakkering, bare at vi med våre metoder sparer kundene for tusenvis av kroner. Vår måte å arbeide på er profesjonelt og kan nesten sammenlignes med matematikk. Faget består av systemer som er vanskelig å forstå når du ikke er fagutlært. Resultatet etter reparasjonen taler for seg selv. Et eksempel her er at EasyRepair AS lakkerer det som på fagspråket kalles for 3sjikts perlemor. Etter påført grunning blir bilen sprøytet med metallic farge og deretter gjøres det samme en gang til. Dette blir da to typer lakk, som har stor dybde virkning og til slutt kommer det klarlakk.

Økt lønnsomhet.

Roy og de ansatte tilbyr med sin virksomhet produkter som har samme standard som et verksted innenfor lakkering og oppretting tilbyr, men til mye lavere priser og en raskere utført reparasjon. Roy er stolt av at bedriften lever opp til sin kvalitetsgaranti, hurtig reparasjon og lave priser.

Mye kan repareres billig og bli som nytt

Roy mener at ca. 30 % av alle lakkskader kan repareres med bruk av Smart Repair sin metoder. Dette gir økt lønnsomhet for kunden samtidig som arbeidsmetoden er rask og det ferdige resultatet blir av beste sort. Roy nærmer seg nå 40 år i denne bransjen og har med sine fortreffelige kunnskaper om billakk unngått og hellakere biler der andre lakkeringsverksteder hadde utført dette til meget store priser til kundens ergrelse. Det beste du kan eller bør gjøre sier Roy, er å reparere store og små riper og bulker med de vi kaller for Smart Repair. Bilen blir som ny og du behøver ikke lakkering etter at vi har gjort jobben.

Forsikringsselskapene

EasyRepair AS har forsikringsselskapene på sin side. Dette hadde ikke vært mulig om ikke arbeidet som blir utført på kundens biler og metodene som brukes, ikke hadde holdt det mål som forlanges. Tilbakemeldingene har alle hvert positive og Roy sier at forsikringsselskapene har økt sin interesse i å benytte vårt system både på små og store skader. Særlig gode tilbakemeldinger kommer jevnt og trutt fra de mange bilforhandlere, som har oppdaget at det å sette en bruktbil til EasyRepair AS for utbedring av forskjellige skader, er som å vinne i et lotteri. Mange penger spart for bilforhandleren og mere penger å tjene når bilen selges til en fornøyd kunde.

Dette er også viktig- Polering

Når vi først sier at bedriften er på en av førsteplassene må vi ta med at de ansatte har god og profesjonell opplæring i bruk av EasyRepair AS. Alle bileiere kan bruke et poleringsmiddel, men utføres ikke dette arbeidet profesjonelt kan det skje at lakkoverflaten får skjolder. Det beste du kan bruke er tolags lakkforsegling. Da er du sikker. Denne er litt dyrere, men dette får du igjen på holdbarhet og glans.

Tilbakemeldingene fra kundene er profesjonell service, hyggelig mottagelse og meget god utførelse av arbeidet.

Personlig service er det Roy liker best

AutoInsight har genuin erfaring med bilbransjen og kan derfor uttale seg på områder der andre ikke strekker til. Derfor er det en hyggelig opplevelse og presentere EasyRepair AS i Drammen. Roy sier han en gang ble spurt om det var mulighet at han kunne hjelpe en kunde med lakkering av kjøkkenet. Dette ble også utført til full tilfredshet. Dette sier jo litt om personlighet, mangfold og kompetanse og den store rekkevidden som EasyRepair AS utfører i Drammen og det store omegn.

 

Vi avslutter med at spesialiteten med Smart Repair er å fokusere på de områdene som bilen er skadet og ikke på å lakkere hele området. Kan du utføre dette vi gjør, sier Roy, da først kan du kalle deg spesialist i billakkering.

 


Annonse

Overskrift

Tekst på annonse

Besøk Easy Repair AS

Roy har sitt verksted mellom Lindab og Hjelpemiddelsentralen på Åssiden i Drammen.
Få veibeskrivelse